pari päivää tullu perseiltyy syömisten kanssa. viikolla oli kaverin tuparit ja nyt huomenna ois tiedossa kaverin synttärit. Lenkillä on sentään tullu käytyä :) suunnitelmis ois uudet juoksukengät, jos löytyy jossai mis ois alennuksel. Ku eiks niitä ny yritetä myydä pois ku talvi tulee??

Etsiskelin netistä tänään kaikkia inspiroivia kuvia keventelyyn. Ei mitään langanlaihoja.. Mun mielestä se on karmeeta kun luut näkyy tosi selvästi. Eihän semmosta ihmistä oo ees mukava halailla tai mitään jos luita törröttää joka kulmasta :o Semmonen terveen näkönen pitää olla. Vähän ehkä vatsalihasta näkyvil. Mut ei sitäkää liikaa tai menee fitneskilpailun puolelle, ja eipä sekään kovin hemasevan näköstä oo.. Tosin mun on huono ketään ulkonäöstä arvostella kun itse peiliin katsoo, niin ei sieltä kyllä mikään missi katsele takaisin...

Mut eniveis, tässä muutama löydös :)

Suosikkikuva: Amerikan huippumalli haussa voittaja kaudelta joku: Whitney Thompson. Oli kyl mun feivöritti siltä kaudelta :)

 

Oon aina ihaillu Gwen Stefanin ulkonäköö

 

Vaikka kaikki ei Megan Foxista tykkää, niin minä tykkään :) Kaunis nainen

 

Michelle Rodriguez. On se vaan nii retee :D