Tein keventäjissä profiilin päivityksen. Alun perin mulla on ollut tavotteena olla 65kg painava 1.10 mennessä. Tällä hetkellä se tarkoittais sellasta kilon pudotusta viikossa, ja se on mulle turhan kova tahti. Vaihdoin tavoitteen 70 kiloon. Tuo päivämäärä siksi että on poikakaverin kanssa vuosipäivä tuolloin :) ois sillon kiva näyttää huomasttavasti kevyemmältä kuin nyt. Ja kuten viimeksi mainitsin, olen päättänyt ostaa itselle hiustenpidennykset kun paino on alle 75kg :) Kaloreita sais mättää suuhunsa n. 1400. Enemmän mun pitäs kyllä kiinnittää huomioo laatuun. Hiilareita menee aivan liikaa ja enemmän sais olla rasvoja. Oonkin nyt yrittäny vähentää leipää ja lisätä pähkinän syöntiä.

Nuha edelleen päällänsä, joten urheilua on vieläkin turha ajatella tällä hetkellä :s Syksy on kyllä mukavaa aikaa urheilla, ellei nyt ihan kaatamalla sada... Tavoitteena ois myös toi kuntosali alottaa taas kunhan tervehtyy. Suunnitelmissa olis myös ne uudet juoksukengät mistä jo vähän oon aikasemminkin puhellu.

Oli muuten mukavaa kuulla poikaystävältä, että näytän hyvältä noissa minun uusissa urheiluvaatteissa, mitä tossa joku aika sitten hankin ^^ kannustaa urheiluun vieläkin enemmän ;)

Ihanaa syksyä kaikille ja koittakaa pysyä terveenä!